Kundehistorie: Grotto

En smak av Paris midt i Oslo

Grotto startet som en liten vinbar i en garasje, men har siden vokst til en av Oslos mest sjarmerende bistroer. I 2023 gjenåpnet de dørene i ny drakt – en intim og fransk-inspirert restaurant.

Fra garasje til gourmet

Menyen skrives for hånd på krittavlen på veggen, og skiftes etter sesong og inspirasjon. Her finner du franske klassikere som snegler, østers og poussin (vårkylling), servert i autentiske lokaler.

Etter den vellykkede relanseringen har Grotto også utvidet konseptet med en egen skalldyrsbar, som byr på friske råvarer, bobler i glasset og tett stemning i ekte bistrostil.

Et helhetlig samarbeid

I forbindelse med utvidelsen av lokalet valgte Grotto å oppgradere POS-løsningen sin til Baemingo fra Barcontrol, for å få et mer effektivt og sømløst system i både servering og administrasjon.

“Vi er veldig fornøyde med Baemingo og Barcontrol. Systemet er effektivt og intuitivt, både i front- og backoffice.
I tillegg får vi fantastisk service fra både Barcontrol og Numera, som kjenner bransjen og utfordringene vi møter,”
Sebastian Blomstrøm, Daglig leder på Grotto.

Grotto bruker også vår partner Numera som regnskapsbyrå – en kombinasjon som gir full oversikt og trygg drift.

Baemingo og Barcontrol gir Grotto muligheten til å fokusere på det de gjør best: å skape gode restaurantopplevelser. Fra bestilling til betaling fungerer alt smidig, slik at både kjøkken og gjester kan nyte flyten.

Se intervju med daglig leder Sebastian Blomstrøm:


 

Grotto bruker Baemingo og Barcontrol.

Se hvordan vi kan hjelpe ditt serveringssted.

 
Kontakt oss
Neste
Neste

Kundehistorie: Lorry