Fleksible prisløsninger

Vi har komplette iPad-løsninger for alle typer bedrifter, uavhengig av størrelse og bransje. Ta kontakt i dag for et uforpliktende tilbud. 

Hardware og installasjon tilkommer. Se vår hardware-guide for å se hva slags utstyr du trenger.

Alle priser er oppgitt eks. MVA. 

PRISEKSEMPLER

  • Ekspress
  • 690 /mnd

    Fakturert kvartalsvis
  • 1 Ekspress-lisens
  • Passer for: De som kun selger direkte på én kasse og ønsker rask og enkel betjening av kunder, uten behov for bordoppsett. Enkel konfigurering av produkter og oversiktlig rapportering.
  • Få et tilbud
  • Standard
  • 890 /mnd

    Fakturert kvartalsvis
  • 1 lisens
  • Passer for: Små serveringssteder som ønsker et kraftig iPad-kassesystem med full restaurantfunksjonalitet, men kun trenger én stasjon. Eksempelvis juicebarer og små caféer.
  • Få et tilbud
  • Duo (populær)
  • 1 580 /mnd

    Fakturert kvartalsvis
  • 2 lisenser
  • Passer for: Små restauranter, cafeer og barer som ønsker fleksibilteten av to terminaler. Ha én iPad stasjonært i baren, og bruk den andre til å ta bestilling ved bordene.
  • Få et tilbud
  • Premium
  • 2590 /mnd

    Fakturert kvartalsvis
  • Opp til 5 lisenser
  • Passer for: Middels store restauranter og barer som ønsker høy effektivitet og fleksibilitet. Sett opp servitørstasjoner eller la servitørene bruke håndholdte enheter ved bordene.
  • Få et tilbud
  • Franchise
  • +47 22 04 64 90

    Pris på forespørsel
  • Ubegrenset antall stasjoner og printere
  • Ubegrenset antall brukere med forskjellig tilgangsnivå
  • Avdelingskontroll med oversikt over alle restauranter med én innlogging
  • Passer for: Store restauranter, barer og kjeder som ønsker høy fleksibilitet og skalerbarhet. Skreddersydde løsninger med full avdelingskontroll i skyen.
  • Kontakt oss
 

Hva er inkludert i lisensen?

Du får full tilgang til Gastrofix og avanserte funksjoner som er designet for å gjøre hverdagen til deg og dine ansatte enklere. 

  • Tilgang til cloud-basert kassesystem på iPad
  • All salgsdata lagret i skyen på sikre servere i 10 år
  • All statistikk kan leses via en nettleser
  • Alle fremtidige programvareoppdateringer med nye funksjoner
  • Support via telefon, e-post og chat
  • Over 60 ulike rapporter, eksporterbare til PDF, CSV og Excel
  • Barmodus eller restaurantmodus
  • Flerbruker med forskjellig tilgangsnivå
  • Kundekonto og gavekort
  • Grafisk bordoppsett
  • Full offline-funksjonalitet selv om internett er nede
  • Kjøkkenkommentarer, åpne og faste

Ofte stilte spørsmål

Er det noen ekstra kostnader?

I tillegg til lisensen behøver du nødvendig ekstrautstyr, som iPad, kvitteringsskriver og kassaskuff. Det er også et oppstartsgebyr for installasjon og opplæring i hvordan du bruker Gastrofix.

Tilbyr dere rabatter eller spesialpriser?

Vi tilbyr spesialpriser til kjeder og større serveringssteder med mer enn 5 enheter. Vi setter opp en skreddersydd løsning ut fra deres behov. Vi tilbyr også 5% rabatt på lisenskostnader over en 12-måneders periode dersom du ønsker å faktureres på årsbasis.

Hva med support?

Vi tilbyr gratis kundestøtte over telefon, e-post og chat mandag - fredag fra 09:00-17:00. Trenger du hjelp utenom arbeidstid er vi også tilgjengelig på vakttelefon for driftskritiske problemer, mandag - lørdag frem til 22:00.

Har dere bindingstid?

Nei. Vi vil at du skal velge oss fordi du er fornøyd, og ikke fordi du er bundet til oss. Derfor fakturerer vi lisens hvert kvartal og har ingen bindingstid utover dette.

Har dere sesongløsninger?

Ja. Mange av våre kunder er sesongbaserte og vi tilbyr fleksible løsninger på å øke eller redusere antall enheter under sesongendringer.

Har dere en prøveperiode?

Vi kan sette opp en demorestaurant som du kan teste både appen og vår cloudbaserte backoffice med. Vi setter også gjerne opp en personlig produktdemonstrasjon i våre lokaler.

Våre referanser

Flere av de mest anerkjente i bransjen bruker Gastrofix kassesystem, og er våre beste referanser. Vi leverer til alt fra små kaffebarer til fine dining og restaurantkjeder.