Customer Success Agent

Vil du jobbe hos en av Norges ledende teknologileverandører for restaurantbransjen? Vi i Barcontrol ser etter en Customer Success Agent som skal hjelpe oss å gi restaurantkunder bransjens beste kundeservice og onboarding.

Oslo · Support og onboarding · Fulltid

 

Barcontrol søker etter en fulltids Customer Success Agent som skal jobbe med vårt iPad-kassesystem for restaurantbransjen: Lightspeed. Som Customer Success Agent blir du første kontaktpunkt for våre kunder, og dermed en viktig del av vårt team.

Vi mener at support er mer enn å bare besvare spørsmål fra kunder, og du vil jobbe tett med resten av teamet for å forbedre våre produkter, løsninger og rutiner. Vi ser etter deg med teknisk interesse som ønsker å jobbe mot restaurantmarkedet med et av bransjens mest spennende og innovative produkter.

Våre kunders suksess, er vår suksess.

Om oss

Barcontrol er et IT-selskap som spesialiserer seg på kassesystemer for restaurantbransjen. Med langsiktige kunder som Villa Paradiso, Døgnvill, Dapper, Villani, Dinnergruppen, Unike Hoteller, Los Tacos, Stallen, Avalon og Le Benjamin jobber vi med noen av Norges mest anerkjente barer og restauranter.

Vi holder til i Mohn-gården rett ved Tjuvholmen hvor vi huser 5 tettarbeidende kollegaer. I vårt team har vi svært flate strukturer og veldig varierte arbeidsdager. Som leverandør av en av verdens største kasseløsninger, Lightspeed, kombinerer vi det beste fra to verdener: Ressursene til en stor bedrift, og personligheten og servicen til en liten.

Vi hjelper restauranter med alt fra planlegging til implementering, support og drift av kasse- og betalingsløsninger. I tillegg jobber vi med løsninger for QR-bestilling, trådløse nettverk, regnskapsintegrasjoner og andre nyttige verktøy for restauranteiere. Målet vårt er å være restauranteieres foretrukne partner på teknologiløsninger.

Vi tilbyr:

  • En variert arbeidsdag i et lite og dynamisk team med raske beslutninger og handlingsfrihet

  • Gratis kollektivtransport

  • Grundig opplæring med lønn

  • Mulighet til å ta aktiv del i selskapets vekst - hos oss får du gjennomslagskraft for dine ideer

  • Gode pensjonsbetingelser

  • Mulighet til å jobbe med et intuitivt og moderne produkt med høy kundetilfredshet og lite tekniske problemer - vi har få telefonhenvendelser, så arbeidsdagen er variert

  • Sentrale kontorer på Filipstad, rett ved Tjuvholmen

  • Bordtennisbord på kontoret og mye sosialt

  • Lunchordning med kantine

  • Macbook Air, iPhone og iPad

Arbeidsoppgaver:

Hos oss vil du få en variert arbeidsdag. Din primære oppgave vil være å bistå kunder med spørsmål og problemer over telefon og e-post. I tillegg vil du være med å sette opp våre løsninger hos nye kunder. Som Customer Success Agent vil du etterstrebe en topp kundeopplevelse og suksess med produktet. Du vil bistå nye kunder fra implementering til opplæring og kundestøtte. Du vil jobbe med kundekontakt både over telefon og ute hos kunder ved installasjoner, opplæring og support. Oppgavene vil blant annet bestå av: 

  • Være med på installasjoner hos nye kunder rundt hele landet

  • Ta imot supporthenvendelser på e-post og telefon og løse disse med hjelp fra resten av teamet

  • Konfigurering av utstyr (iPad, kvitteringsskrivere, router)

  • Oppfølging av kunder

  • Support ute hos kunder ved behov

  • Opprette instruksjoner og manualer slik at kundene kan løse problemer på egenhånd

Ønsket profil:

  • Interesse for teknologi og generelt gode IT-kunnskaper

  • Løsningsorientert og analytisk

  • Nøyaktig

  • God til å kommunisere

  • Evne til å jobbe i et til tider hektisk miljø

  • God muntlig og skriftlig norsk og engelsk

Det er en fordel, men ikke krav, om du har: 

  • Erfaring fra support/kundeservice - Har du jobbet med kassesystem, betalingsløsning eller bestillingsapper tidligere er det en fordel

  • Erfaring fra restaurant/serveringsbransjen

  • God kjennskap til Apple-produkter

  • Grunnleggende kunnskap om nettverk og Wi-Fi

  • Grunnleggende Excel-kunnskaper

For å søke, send en e-post til marthin@barcontrol.no med CV og søknad. Merk e-posten “Customer Success”. Har du spørsmål kan du også ta kontakt med daglig leder, Marthin Kleppan, på +47 99 32 55 31.

Søknadsfrist: 5. mai 2022, men søknader vil bli vurdert fortløpende. Du vil bli kontaktet ved eventuell innkallelse til intervju.