Customer Success Agent
Vil du jobbe hos en av Norges ledende teknologileverandører for restaurantbransjen? Vi i Barcontrol ser etter en Customer Success Agent som skal hjelpe oss å gi restaurantkunder bransjens beste kundeservice og onboarding.
Oslo · Support og onboarding · Fulltid
Barcontrol søker etter en fulltids Customer Success Agent som skal jobbe med vårt iPad-kassesystem for restaurantbransjen: Lightspeed. Som Customer Success Agent blir du første kontaktpunkt for våre kunder, og dermed en viktig del av vårt team.
Vi mener at support er mer enn å bare besvare spørsmål fra kunder, og du vil jobbe tett med resten av teamet for å forbedre våre produkter, løsninger og rutiner. Vi ser etter deg med teknisk interesse som ønsker å jobbe mot restaurantmarkedet med et av bransjens mest spennende og innovative produkter.
Våre kunders suksess, er vår suksess.
Om oss
Barcontrol er et IT-selskap som spesialiserer seg på kassesystemer for restaurantbransjen. Med langsiktige kunder som Villa Paradiso, Døgnvill, Dapper, Villani, Dinnergruppen, Unike Hoteller, Los Tacos, Stallen, Avalon og Le Benjamin jobber vi med noen av Norges mest anerkjente barer og restauranter.
Vi holder til i Mohn-gården rett ved Tjuvholmen hvor vi huser 5 tettarbeidende kollegaer. I vårt team har vi svært flate strukturer og veldig varierte arbeidsdager. Som leverandør av en av verdens største kasseløsninger, Lightspeed, kombinerer vi det beste fra to verdener: Ressursene til en stor bedrift, og personligheten og servicen til en liten.
Vi hjelper restauranter med alt fra planlegging til implementering, support og drift av kasse- og betalingsløsninger. I tillegg jobber vi med løsninger for QR-bestilling, trådløse nettverk, regnskapsintegrasjoner og andre nyttige verktøy for restauranteiere. Målet vårt er å være restauranteieres foretrukne partner på teknologiløsninger.
Vi tilbyr:
En variert arbeidsdag i et lite og dynamisk team med raske beslutninger og handlingsfrihet
Gratis kollektivtransport
Grundig opplæring med lønn
Mulighet til å ta aktiv del i selskapets vekst - hos oss får du gjennomslagskraft for dine ideer
Gode pensjonsbetingelser
Mulighet til å jobbe med et intuitivt og moderne produkt med høy kundetilfredshet og lite tekniske problemer - vi har få telefonhenvendelser, så arbeidsdagen er variert
Sentrale kontorer på Filipstad, rett ved Tjuvholmen
Bordtennisbord på kontoret og mye sosialt
Lunchordning med kantine
Macbook Air, iPhone og iPad
Arbeidsoppgaver:
Hos oss vil du få en variert arbeidsdag. Din primære oppgave vil være å bistå kunder med spørsmål og problemer over telefon og e-post. I tillegg vil du være med å sette opp våre løsninger hos nye kunder. Som Customer Success Agent vil du etterstrebe en topp kundeopplevelse og suksess med produktet. Du vil bistå nye kunder fra implementering til opplæring og kundestøtte. Du vil jobbe med kundekontakt både over telefon og ute hos kunder ved installasjoner, opplæring og support. Oppgavene vil blant annet bestå av:
Være med på installasjoner hos nye kunder rundt hele landet
Ta imot supporthenvendelser på e-post og telefon og løse disse med hjelp fra resten av teamet
Konfigurering av utstyr (iPad, kvitteringsskrivere, router)
Oppfølging av kunder
Support ute hos kunder ved behov
Opprette instruksjoner og manualer slik at kundene kan løse problemer på egenhånd
Ønsket profil:
Interesse for teknologi og generelt gode IT-kunnskaper
Løsningsorientert og analytisk
Nøyaktig
God til å kommunisere
Evne til å jobbe i et til tider hektisk miljø
God muntlig og skriftlig norsk og engelsk
Det er en fordel, men ikke krav, om du har:
Erfaring fra support/kundeservice - Har du jobbet med kassesystem, betalingsløsning eller bestillingsapper tidligere er det en fordel
Erfaring fra restaurant/serveringsbransjen
God kjennskap til Apple-produkter
Grunnleggende kunnskap om nettverk og Wi-Fi
Grunnleggende Excel-kunnskaper
For å søke, send en e-post til marthin@barcontrol.no med CV og søknad. Merk e-posten “Customer Success”. Har du spørsmål kan du også ta kontakt med daglig leder, Marthin Kleppan, på +47 99 32 55 31.
Søknadsfrist: 5. mai 2022, men søknader vil bli vurdert fortløpende. Du vil bli kontaktet ved eventuell innkallelse til intervju.