Customer Success Agent

 GASTROFIX i bruk på Vineria Ventidue, © Per Sollerman 2017

GASTROFIX i bruk på Vineria Ventidue, © Per Sollerman 2017

Customer Success / Kundestøtte

Barcontrol søker etter en fulltids Customer Success Agent som skal jobbe med vårt iPad-kassesystem, GASTROFIX. Som Customer Success Agent får du være en sentral del av vårt team, hvor hovedoppgaven din er å ta vare på våre kunder. Vi ser etter deg med teknisk interesse som ønsker å jobbe mot restaurantmarkedet med et av bransjens mest spennende og innovative produkter.

Om oss

GASTROFIX er et Berlin-basert selskap som har utviklet et revolusjonerende, skybasert kassesystem (EPOS) for iPad, som brukes i hele serveringsbransjen fra små kaféer til store hotell- og restaurantkjeder. Med et internasjonalt team på over 130 ansatte har GASTROFIX nå solgt over 14.000 kassesystemer i Europa, og håndterer et årlig transaksjonvolum på mer enn 3.6 milliarder euro.

I Norge styres den norske GASTROFIX-avdelingen gjennom Barcontrol Systems AS. Vi har levert systemer til flere av de mest anerkjente i bransjen, bl.a. Südøst, Villa Paradiso og O’Learys. For å støtte opp om vår satsning søker vi nå en Customer Success Agent. Vi ser etter de som er teknisk interesserte, og ønsker å jobbe med et spennende produkt i et raskt voksende selskap.

Arbeidsoppgaver:

Som Customer Success Agent vil du være våre kunders første kontaktpunkt, og derfor spille en sentral rolle i selskapet. Du vil bistå nye kunder fra implementering til opplæring og kundestøtte. Oppgavene vil blant annet bestå av: 

  • Onboarding av nye kunder
  • Planlegging, oppsett og implementering av løsning hos kunde
  • Konsultasjon og opplæring
  • Kvalitetssikring for å sørge for at alle våre kunder har en god opplevelse med produktet
  • Konfigurering av utstyr (iPad, kvitteringsskrivere, router)
  • Ta imot supporthenvendelser på e-post og telefon og løse disse med hjelp fra resten av teamet
  • Oppfølging av kunder

Ønsket profil:

  • Interesse for teknologi og gode IT-kunnskaper
  • Løsningsorientert
  • Nøyaktig
  • God til å kommunisere
  • Evne til å jobbe i et til tider hektisk miljø
  • Grunnleggende kunnskap om nettverk og Wi-Fi
  • Grunnleggende Excel-kunnskaper
  • Trives med å jobbe med Apple-produkter
  • God muntlig og skriftlig norsk og engelsk
  • Erfaring fra serveringsbransjen er et pluss

Vi tilbyr:

  • En variert arbeidsdag i et lite og dynamisk team med raske beslutninger og handlingsfrihet
  • Grundig opplæring med lønn
  • Mulighet til å ta aktiv del i selskapets vekst
  • Gode pensjonsbetingelser
  • Sentrale kontorer på Filipstad, rett ved Tjuvholmen
  • Kaffe, te, frukt og bordtennisbord på kontoret
  • Macbook Air, iPhone og iPad

For å søke, send en e-post til marthin@barcontrol.no med CV og søknad. Merk e-posten “Customer Success”. Har du spørsmål kan du også ta kontakt med daglig leder, Marthin Kleppan, på +47 99 32 55 31.

Søknadsfrist: 20. juli 2018, men søknader vil bli vurdert fortløpende. Du vil bli kontaktet ved eventuell innkallelse til intervju.
 

normal_photo_1512554324.jpg